Jag BLEV bländad av ditt leende!

Haha och detta är ett av dessa så kallade känslor yttringar,
jag vill bara säga detta,
jag har alltid en dåld kärlek till dig men nu är det slut verkligen!
som sagt jag BLEV bländad av ditt leende men inte längre!
Försöker varje dag att gå vidare, och det börjar gå bra nu.
För du mannen kommer aldrig bli mer än en vän och jag struntar i vad du gör!?
Ta min bäste vän för hon är säker bättre än mig så lev livet och va glad (L)
Jag kommer alltid finnas om du vill vara min vän men tänker aldrig komma tillbaka till dig, inte för att du någonsin kommer vilja ta tillbaka mig, men men :)
Ångrar dock inte tiden med dig för du drog upp mig ur skuggans dal på fötter igen(även om du putta mig tillbaka i den sen igen) så har du gjort mig starkare :)
Älskar deej vännen min M.D.J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0