Hejsan på er alla fina människor!

Shoo!
För det första så vill jag berätta om min dag, det är ju skönt att det är fredag!
Jag ville ju börja om på nytt och allt det här men mitt förflutna vill inte låta mig glömma precis ALLT,
Som den goda människa jag är, ger jag alla en andra chans.
Jag vet vad du tycker Elin men jag vill inte tro att livet är piss så jag ger han en ny chans.
För han har faktiskt bevisat att han bryr sig och verkligen vill...
Även om han sa saker till dig, så vill jag tro på han och jag är beredd att få en till smäll på käften om han sviker mig :)
Elin saknar dig också :( du ligger ju på sjukhus med en ond näsa :(:(:(
Aja jag bryr mig faktiskt inte om mitt halvtrasiga hjärta och försöker blicka framåt nu.
" Så hur det än känns här mörkret får jag inte blicka ner nu"
puss allaa!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0