usch
Hej, i guess.
trevlig dag idag då *not*
Hur känns det tror du att försöka kämpa dag efter dag och försöker se ljuset och sen plötsligt är jag tillbaka på ruta noll.
Det är inte ditt fel men ändå, vad som än händer kommer jag älska dig av hela mitt hjärta (L)
Jag menade varenda ord jag sa och det här känns i mitt arma hjärta.
Det blir sår efter sår, tår efter tår.
 År ut , år in. 
Allt kommer och går men vad ska jag göra nu? 
Utan dig känns allt så fruktansvärt kallt. 
Om du bara förstod hur jag känner..?
jag tror inte du fattar hur mycket hjärta och själ jag la ned på att tänka på dig och finnas i alla lägen. 
Förlåt mig om jag gjorde något fel, 
Förlåt för att jag inte räckte till. 
Jag är tom och är så ledsen. 
Men alla som vill bry sig, gör inte det jag är inte värd det<3 
 Förlåt alla för allt jag någonsin gjort, förlåt att jag ibland blir för jobbig, förlåt för att jag finns.... <3
Så nu vet ni, mitt liv är slut och tror inte att det går att hitta ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0