Allvarligt...?

Hej hej igen!
jag har inte väldigt mycket att berätta om min dag mer än att jag slapp slöjden (tur)
så jag va faktiskt hemme två timmar tidigare än vanligt och nu sitter jag här och softar järnet med datorn!
Längtar till lördag då jag ska få träffa min underbara vän ida :D
saknar dig så honeey!
Aja imon är det skola igen och slita för sina betyg är vad man får göra :)
men jag ficc faktiskt VG på mitt svenska prov :D *stolt*
hehe nu blir det middag som gäller så puss hej alla glada människor (L)

Kommentarer
Postat av: i´dddddda

Finaste gumman <3

2009-08-25 @ 17:07:11
URL: http://idaturos.blogg.se/
Postat av: Emma

Vackeeer!! ;D (L) nya designen = heet ;) <33

2009-08-25 @ 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0