Åh va irriterande!

Jag menar,
VAD?
har folk för problem :O?
Allvarligt jag blir så förbannad på att vissa människor tror att dom kan göra precis vad dom vill bara för att dom känner för det.
Jag får allvarliga pms problem på människor som gör så och just nu är jag såååå arg :@
Det jag menar är att det finns folk som hackar, tjatar och kränker andra människor och får inte ett piss skit för det!
Är det rätt?
NEJ
Så ni som känner er träffade, SLUTA och försök för en gång skull att ta tag i era problem och lägg dom inte på andra genom och kränka sina med människor!
Madeleine Berggren

Kommentarer
Postat av: Chanti

Håller me dej precis!

finns för dej o de vet du!<3

2009-08-09 @ 21:51:41
Postat av: Anonym

Vet exakt vad du menar!!

Jävla avundsjuka skabbungar!

Men men har ju lackat sönder lite på dom på bdb nu ;D

Kaxar nån igen så vet du att jag alltid finns här gmn <33

2009-08-09 @ 23:02:14
Postat av: Anonym

försök för en gång skull att ta tag i era problem



ta tag i dina egna först innan du ber andra ?!

2009-08-10 @ 16:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0